Náš HelpDesk v roce 2012

Náš HelpDesk v roce 2012

Pracovníci naší společnosti úspěšně vyřešily v roce 2012 celkem 2055 úkolů na, kterých strávili 3598 hodin.

Průměrná doba na vyřízení požadavku se pohybovala do 2 hodin.

 

Délka řešení
méně než 30 min 248
méně než 60 min 879
méně než 120 min 1027
Rychlost řešení
stejný den 1140
do druhého dne 292
do týdne 363
Sdílet článek:
Autor:
Václav Dobiáš

Vedoucí internetového oddělení

 dobias.vaclav@eabm.cz
 +420 777 027 504

Novinky eABM

Novinky nejen ze světa IT
Václav Dobiáš | 16. květen 2024

Mnoho organizací se ptá, jak co nejlépe využít umělou inteligenci (AI) ke zvýšení produktivity aplikaci Teams. Microsoft Copilot byl přijat prvními uživateli pro svou schopnost získat přehled, rychleji aktualizovat týmy a generovat nové nápady v týmové komunikaci.

Václav Dobiáš | 7. květen 2024

Pokud hledáte způsoby, jak zvýšit svou produktivitu pomocí Microsoft Teams, jste na správném místě. V tomto příspěvku se s vámi podělíme o nejnovější dubnové funkce a vylepšení.

Václav Dobiáš | 30. duben 2024

Zálohování dat a serverů je nezbytnou činností všech firem. Při větším množství serverů ale roste i požadovaná kapacita na zálohovacích (backup) jednotkách. Dnes si ale představíme řešení, ve kterém Vám stačí 16 TB na zálohu o velikosti větší než 1 PB (1024 TB).